torsdag 28. juli 2011

Bord dekk deg.

I høst ba jeg min lille, store familie på høst suppe.
Og da var det bare å dekke bord.

Bord dekk deg!
Du lurer sikkert på hvorfor det er 2 sett med servieter, dette er fordi jeg prøvde å finne ut om jeg skulle ha vifte som du ser eller denne. det ble denne:)

Bestikket har jeg inne i servietten, knyttet litt røff hyssing og klippet ut bordkort av pappen til et IKEA møbel som kom i huset. Husker ikke hva det var. Men snakk om gjenbruk.

Du lurer kanskje på hva dette er???
jo det er en flattbrød veske.
Dagen før de kom fant jeg ut at jeg ikke hadde noe å ha flattbrødet i. så da tok jeg en spisebrikke, og tråkklet meg rundt:)
Og festet samme hyssing på bordkortene til vesken.

For å holde stilen ble lysestakene fylt med ris og kaffebønder.
Og konglene er så klart selvplukket.


Så her at to servieter ble litt i overkan da:) 
Og tok bort viftene før gjestene kom.


veldig rustikk.

Ble veldig fornøyd jeg med resultatet.
Det enkleste er ofte det beste:)


Ble veldig fornøyd med resultatet:)

Ønsker alle en fin dag:)
Klem Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar