onsdag 13. juli 2011

Ting og tang.

Himmelen!
För jag har himlen
runt hörnet
En egen ängel i en säng
Som om himlens
alla små stjärnor
Sjöng för mig, sjöng för dig
I en underbar refräng
 "Lisa Nilson"

Denne sangen var det jeg tenkte på når jeg så hvordan dette bildet ble:).


Denne koppen er nyinnkjøpt for ferien:)
Med en engel på da:)
Og den var vel egentlig dyr syntes jeg, nå som du kan få kopper til en 10kr og det er mye salg.
Men denne koppen er unik og håndlaget.
Ikke alle som har den og den er god å drikke av, selv uten en hank, men med et søkk inn i koppen til håndtak:)
Denne koppen er kjøpt på Blaker.
Man må bestille tid for å komme.
Det er veldig fint der, hun har produkter i alle pris klasser og det er INGEN kjøpetvang:)
Og det er kanskje det beste!

Et lite tips bare!:)
Kongler kan brukes til så mangt, og her er de til dekorasjon i en bolle.
Og et lite tips er å ta med seg barn på kongle jakt, og har man ingen egene barn, så kan man låne noen andres barn.
Det er en fin utflukt og man får flere kongler på kortere tid:)
Og unger bare elsker å plukke de til deg!:)
Og da har man noe å gjøre sammen!!
Haha, så ser jeg at jeg og strykegjernet ikke er min  verdens beste venner.
Burde ha glattet på denne duken, men det får gjøre det neste gang:)
Solen har tittet frem fra horisonten, og da er det bare å komme seg ut i det fine været:)


Ønsker alle en vidunderlig dag!
Klem Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar