søndag 10. juli 2011

Hjemme hos meg!

Sola har fortsatt ikke kommet hit. I går så lynte det og tordnet det noe skikkelig.
Jeg venter på sommer, men det er varmt ute da:) og det er jo faktisk noe å være glad for. Da kameraet mitt har gått dukken, det vil si at jeg bytter batterier hele tiden, og det sikkert er på tide med ett nytt. Har jeg vært frekk nok til å låne kameraet til poden. Som også er oppladbart. Det er jeg som ligger etter med elektriske ting!!
Men nå skal jeg jo innrømme at jeg sikkert hadde passet rett inn i 17-1800-tallet, med rokokko kjoler og glitter:)  Eller et herskapelig slott!! Haha jeg passer vel bedre i ei hytte, men med all slags staselig elektrisitet.
Jeg priser "vår herre" at det finnes MASKINER! At jeg er så heldig og har en oppvaskemaskin og vaskemaskiner i dag.
Så en skal ikke undervurdere maskiner, Nei:)


Denne hylla har stått på badet mitt. Men da jeg har et lite bad, ble det utrolig trangt. Så jeg flyttet den ut i gangen.
Og her passet den kjempe fint syntes jeg.
Doruller tar alltid stor plass, men her passer de kjempe fint.
De er til pynt og til bruk:)
 En gammel beltespenne har jeg lagt oppå.

En glass ramme fra IKEA, vel det er en dør til et kjøkkenskap, fant den på billigkroken og den kostet meg 20 kr. 
Den er blitt plassert bak.
Den har også vært plassert utalige steder i huset.

Dette er skittentøys kurven i huset. Etter å ha flyttet den blir faktisk alle klær lagt oppi.
Oppe i her, rommer det mer en det ser ut til.
Disse steinene har også vært plassert over hele huset.
Den store med navnet mitt på, fikk jeg i et bryllup jeg var i for noen år siden.
Det var bordkortene ved middagen.


Fin Søndag!
Klem Camilla.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar