tirsdag 12. juli 2011

Uten for min dør.

Sola titter gjennom skydekket, og endelig er det sommer her også.
Min første ferie uke, har nå gått over i uke nr to.
Uke en ble brukt til å  rydde og ja rett og slett lande og klare å slappe av.
Denne uken står kjenn din by på programmet, så her er det museums besøk og familie fellesskap som står på planen!

Utenfor min dør har det lenge stått en kurv med en kunstig plante.
Den var så lett at hver gang jeg skulle inn, klarte jeg å skubbe bort i den slik at den falt.
Men så en dag kom jeg over denne planten.
Denne planten tror aldring at jeg har lagt merke til før i blomsterbutikkene.
Kjøpte planta med meg........
 og putte den i en sink bøtte jeg har kjøpt tidligere i vår.
Dørmatta er også ny.
Jeg hadde en vakker en, med trykk av en fugl på, fra kremmerhuset.
Den ble slitt med tid og stunder, og etterhvert hadde jeg strå fra matta langt inn i stua.
Det er vist bare strå matter på markedet nå for tiden.
Nei da.... det stemmer ikke helt for jeg har sett andre også, men de er liksom ikke så fine syntes jeg.
Men helheten, ble ble jeg førnøyd med!

Ønsker deg og dine en riktig god dag:)
Klem Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar