lørdag 23. juli 2011

Stue!

Stue!
Det er slik at nye ting i huset skjeldent har en plass å fylle.for det er jo slik at man fyller på og fyller på. Men etterhvert når man har prøvet tingen litt rundt om kring, finner det sin plass. Eller rettere sagt for en stund i hvertfall. Jeg elsker å omøblere og gjøre om på ting. Som folk fleste liker tror jeg.

Denne kronen stod for seg selv på en sjenk, men jeg ser at den kom mere til sin rett her.

På stuebordet.
Stuebordet, eller en gamle amerika koffert:)
En kolega av meg så at denne stod utenfor noen rekkehus utenfor jobben for mange år siden. Hun viste meg den og hun syntes den var kjempe fin.
Jeg syntes også at den var kjempe fin, men tok en annen liten koffert, som stod der.
Det skal sies at jeg hadde veldig problemer med å dra inn en brukt koffert!!eller brukte ting til folk jeg ikke viste hvem var.( Litt tøffere i dag da:)Men i hvertfall, etter noen år spurte hun om jeg ville ha den, hun hadde ikke plass og selv da en av søstrene hennes ønsket seg denne, spurte hun meg først, da vi fant den sammen:)
Vel det var jo ikke helt riktig, for det var hun som oppdaget alt som stod til kast. Men jeg takket ja, og siden har den fulgt meg de siste 6-7 årene.
Er bare blitt såå glad i denne:)


Ha en fin dag:)
Klem Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar