tirsdag 12. juli 2011

Gangen.

Ytter gang.
Da står inngangs partiet for tur. Må lære meg til å ta før og etter bilder, men ser at det er flere med meg som glemmer det. Det er liksom slik at når man får "ånden"over seg eller tenker ut noe man skal prøve ut, gjpr man det bare. Da ligger kameraet et eller annet sted i huset.
Jeg er egentlig utolig dårlig til å huske på kamera til ferie, bursdager, helligdager og andre familiesammenkomster.
Men det har jeg tenkt å gjøre noe med skjønner du:)
ehh...på sikt da:)
Jeg skal tenke og si til meg selv," jeg tar mange bilder, både før og etter!"
"Jeg er dyktig på å ta bilder!"
Så får jeg håpe at det forandrer seg:) 
Velkommen inn til meg!
Denne kista fra ikea har vært brukt som skittentøys kurv, leke kasse, bok kasse, sko kasse.
Egentlig er den til arkiv, men jeg lot vær å skru sammen hele arkiv settet den gangen denne ble kjøpt.
Og når den ble kjøpt....jo for noen år siden.
 Har kastet et saueskinn over og tok en av putene i stuen.
I fjor sommer fikk jeg ånden over meg og malte med kritt maling.
Jeg kjøpte fronter/dører som ligger i billigkroken på ikea og fant brukte fronter hos kjente.
I år ser jeg at tavler bare er kommet mer og mere.
Tavle maling er skikkelig dyrt og det er billligere å kjøpe en tavle ferdig.
Men om man velger å gjøre det selv, får man en unik tavle, som nesten ingen andre har:)

Du lurer kanskje på hva den gule døra gjør på dette bildet........ og ja det gjør jeg også.
Det er riktig nok utgangsdøra mi og jeg skulle gjerne hatt den i en annen farge:)
Lurer på om den egentlig går an å male??
Det må jeg prøve å finne ut av:)
Har hengt opp støvlettene mine på bukse hengere.
Lurt for å få de opp fra gulvet og ikke stjele plass.
Ha en flott dag:)
Klem Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar