søndag 10. juli 2011

casa me sola!

Velkommen til Casa mesola!
jepp....det er jo helt riktig.
Huset med sola!
ok...ok...jeg er her igjen, men måtte bare vise søndags prosjektet mitt:)
Disse kassene har jeg liggende nede i kjellerboden.
Det er kasser det har vært frukt og grønt i.
Du kan få de gratis i butikken, eller resturanger.
Da jeg har kjente innen bransjen har jeg spurt om å få slike kasser.
For de blir jo bare kastet alike vel.
Da jeg ba om å få de, ante jeg ikke hva jeg skulle bruke de til.
Men kjekt å ha tenkte jeg:)

 Slike kasser kommer i mange str.
Har også noen i mindre str, som ikke er malt, men de kan jeg vise senere en gang.
Denne kassa skal til pers.
Trodde jeg hadde hvit maling igjen.....
men den gang ei.
Men jeg fant vegg maling fra i fjord.
Fabrikk heter!
Malingen er fra i fjord sommer da jeg pusset opp gutterommen.
Og byttet ut alle møblene.
Det er merkelig at jeg hver gang jeg skal male ikke har en rør pinne.
Vel har en del pinner på verandaen, men de er liksom til pynt.
Så da ble det nok en gang ett kjøkkenredskap.
Du hvet, noe som man egentlig ikke har brukt for, men ikke får seg til å kaste:)
Og denne er skjeldent brukt!
Fin å røre med.
Og her er resultatet.
Ble veldig fornøyd.
Skal sette filt knotter under så er det bare å skyve den under segne til poden.

Bare minner om at datoen på bilder ikke gjelder, for jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det bort rett og slett. Det er jo kameraet jeg har lånt av lillemannen min.
Og han har desverre ikke tid til å hjelpe mamman sin:):)


Fortsatt fin søndag;)
Klem Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar