fredag 15. juli 2011

Te kanne.

Tannkrem tips.
Denne te-kannen er gammel, vel alt er jo relativt, for jeg er ikke gammel enda da, haha, selv om jeg nermer meg de 40 med stormskritt.
Så alder har ingen ting å si da.
Men i hvertfall!
Det er en arabisk tekanne, og som er kjøpt i Afrika.
Disse fåes også på markedet i dag.
Denne er over 40 år gammel:)
Denne har en affeksjons verdi for meg:)
Men den er skitten og udelikat.
Jeg bruker jo alderig sølvpuss:)
Har jo nada med sølv.
-og litt dumt å kjøpe det, for en dråpe, og for siden bare putte det inn i ett skap.
Da var det frem med kjerringråd. Og tannkrem tuben kom til sin nytte!
Og det funker!!!
kommer kanskje ikke så godt frem hvor stor forskjellen ble, men om man ser på det hvite på toppen ser man at den på det første bildet var gul-brun.
Så hadde jeg igjen en halv sitron igjen etter middagen i går.
trykket den rundt og oppi for at den "gamle" lukten skulle bort.
Og den ble borte:)
og kul ble kanna.

Ha en fin dag dere:)
Klem Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar