lørdag 9. juli 2011

Pimp my light!

Hei igjen:)
Du tror kanskje jeg har blitt hekta,på å blog....... og jo jeg skal innrømme jeg har det:)
Jeg har nå i den første uka av ferien min... ryddet, ryddet og ryddet. Og kastet og kastet.
                                                                                                                                                                                                                                


Men da jeg gikk igjennom smykkene mine som jeg har puttet i en boks, vel litt gull og en masse tulle smykker. Og da jeg ikke er noe begeistret for gull gikk alt tilbake i en papirpose. hm... må finne en annen måte å lagre det på. vel... oppe i alt sammen fant jeg et lite kors, vel tror ikke det er ekte men det passet og et lite hjerte som en gang har hengt på en øredobb. trodde jeg skulle finne maange øredobber jeg bare kunne putte i lyset, men den gang ei. men dette fant jeg og her er resultatet.

Og med rosa sløyfebånd ble de veldig, veldig søte, syntes jeg:)
Sløyfebåndet er fra Kremmerhuset til den nette summen av 10 kr, for 10 meter. et kupp spør du meg:)

Lysene var riktig nok dyre syntes jeg! 38kr på Rema1000. Men det ble verdt det.
Vet ikke helt hvor jeg skal ha lysene hen enda, men jeg finner det nok ut etter hvert!

Fortsatt fin lørdag:)
Klem Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar