fredag 15. juli 2011

Terassen.

En ny dag:)

Verandaen min er ikke stor, men akkuratt passe.
Slik så den ut før.
Helt ok, men jeg er blitt sååå lei de sorte putene,
og da trågardinene ble vasket, selv i en vaskepose og de kom ut i en bylt som måtte løses.
Ja da ga jeg opp etter en stunds løsing av en haug med tråder,  og det gikk rett og slett i søpla!!
Da var det på tide med noe nye innslag på
Casa me sola.
Og her er resultatet.
Og slik ble det med gjenbruk.
Kjøpte meg nye grå gardiner for å dekke noe mere av veggen.
På salg riktig nok, men hadde jeg kunnet bruke noe av det jeg har,
 ville jo det vært det beste, men det ble ikke helt slik som jeg hadde tenkt:)
Fint at det er salg da:)
Fant frem en gammel blondegardin og kastet den over putene og brukte det ene hvite pleddet som egentlig er klar for å kastes  i søpla over den ene stolen. Er veldig glad for at det pleddet har fått bli.
Det rosa er nytt, kjøpt på salg, men jeg hadde det bare hengenes over en av armlenene.
Jeg har festet en gardinstang helt opp til taket for å skjerme den gule veggen.
For det er slik i boretslag at man ikke kan velge hvilken farge det skal være på husets utside.
Skulle jeg ha valgt ville det muligens bli hvit eller grå toner.
Men hva gjør vel det når man kommer på smarte løsninger:)

Ble mye koseligere, syntes jeg da:)


Ønsker deg og dine en vakker dag!
Klem Camilla:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar